Homepage

High Qualification Activities DiBio Excellence Project: Seminars and Short Course for PHD Course in Biosciences

Pubblicato il: 13.05.2022 17:51

Nell’ambito del Progetto di Eccellenza sono previste una serie di attività di tipo seminariale e corsi brevi tenuti da Visiting scientist e ospiti internazionali per il Corso di Dottorato in Biosciences.

Nel prossimo incontro programmato per il 25 maggio 2022 alle ore 14.30 in Aula Magna al Vallisneri, la prof.ssa Damiana Drobne della Biotechnical faculty, University of Ljubljana - Slovenia, terrà un Seminario  dal titolo Stem cells and innate immunity: which relationships?

As part of the Excellence Project, a set of seminar-type activities and short courses held by Visiting Scientists and international guests are planned  for the Phd Course in Biosciences.

On the next meeting scheduled on May 25, 2022 at 2.30 p.m. in  room Aula Magna Vallisneri building, prof. Damiana Drobne of Biotechnical faculty, University of Ljubljana - Slovenia will held a Seminar intitled  Stem cells and innate immunity: which relationships?

Ultimo aggiornamento: 13.05.2022 18:03